Arbeidsoppgaver
Administrasjonsavdelingens hovedoppgave er å yte sikre, gode, effektive og fremtidsrettede servicetjenester til brukerne våre, som er det politiske- og administrative nivået på Sametinget.
- Daglig renhold etter renholdsplanen.
- Kantine- og kjøkkentjeneste ved behov.
Stillingen kan også bli tillagt andre oppgaver knyttet til Sametingets virksomhet.
Kvalifikasjoner
Det er ønskelig om at du som søker har fagbrev og/eller erfaring fra renhold. Det er også ønskelig med erfaring fra kantine-/kjøkkendrift.
Den som tilsettes må beherske norsk og det vil være en fordel om den som tilsettes også behersker samisk. Kandidater som ikke behersker samisk, vil måtte forplikte seg til å ta eksamen tilsvarende SÁÁL 1 og 2, fortrinnsvis innen ett år etter tiltredelse. Dette tilsvarer en halvårsenhet, som dekkes av arbeidsgiver. Søker må være forberedt på språktest i forbindelse med intervju.
Vi søker etter deg som er:
- Opptatt av å levere høy kvalitet på en effektiv måte
- Ryddig, nøyaktig og samarbeidsvillig
- Serviceinnstilt og fleksibel
- Personlig egnet
Lønns- og arbeidsvilkår
Stillingen lønnes etter Statens regulativ i stillingskode 1130 renholder eller 1203 fagarbeider med fagbrev. Lønnsinnplassering etter nærmere avtale.
- Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse
- Gode låne- og pensjonsordninger i Statens pensjonskasse
- For alle bosatt i Finnmark og Nord-Troms gjelder nedskriving av studielån i Statens lånekasse med 10 % pr. år, inntil kr 25.000, og særskilt skattefradrag
- Fleksibel arbeidstid og andre gode velferdsordninger
Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne og hull i CV.
Sametinget oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn, funksjonshemming eller hull i CV. Sametinget er IA-virksomhet (Inkluderende Arbeidsliv) og legger vekt på tilrettelegging av arbeidsforholdene for den enkelte medarbeider.
Ansettelsen skjer i henhold til gjeldende lover, reglement og avtaler.
Stillingen har 6 måneders prøvetid.
Søknad
Søknad sendes elektronisk via link på denne siden «Søk stillingen», og skal inneholde:
- Søknadsbrev
- CV – utdanning og yrkeserfaring må fylles ut i det elektroniske skjemaet
- Vitnemål og attester må vedlegges
- Minimum to referanser
I henhold til offentleglova §25 kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten.
Søknadsfrist: 22. mars 2021.
Kontakt
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til:
Søk stillingen
Søknadsfrist
22. mars 2021